Klachtenprocedure

[cmsms_row data_padding_bottom=”50″ data_padding_top=”0″ data_bg_parallax_ratio=”0.5″ data_bg_size=”cover” data_bg_attachment=”scroll” data_bg_repeat=”no-repeat” data_bg_position=”top center” data_color=”default” data_padding_right=”3″ data_padding_left=”3″ data_width=”boxed”][cmsms_column data_width=”1/1″][cmsms_text animation_delay=”0″]

Bij De Boskoele doen wij onze uiterste best om het iedereen zo goed mogelijk naar de zin maken. Daarom horen we het graag als je ergens niet tevreden over bent. Alleen dan kunnen we je goed van dienst zijn. Wacht niet te lang met het doorgeven van je klacht. Graag zoeken we samen naar een geschikte oplossing.

Klacht indienen

Voor klachten kun je terecht bij onze medewerkers. Je kunt de klacht ook mailen naar [email protected]. Zo spoedig mogelijk ontvang je een reactie.

[/cmsms_text][/cmsms_column][/cmsms_row]