Klachtenprocedure

[cmsms_row data_width=”boxed” data_padding_left=”3″ data_padding_right=”3″ data_color=”default” data_bg_position=”top center” data_bg_repeat=”no-repeat” data_bg_attachment=”scroll” data_bg_size=”cover” data_bg_parallax_ratio=”0.5″ data_padding_top=”0″ data_padding_bottom=”50″][cmsms_column data_width=”1/1″][cmsms_text animation_delay=”0″]

Bij De Berkel doen wij onze uiterste best om het iedereen zo goed mogelijk naar de zin maken. Daarom horen we het graag als je ergens niet tevreden over bent. Alleen dan kunnen we je goed van dienst zijn. Wacht niet te lang met het doorgeven van je klacht. Graag zoeken we samen naar een geschikte oplossing.

Klacht indienen

Voor klachten kun je terecht bij onze medewerkers. Je kunt de klacht ook mailen naar [email protected]. Zo spoedig mogelijk ontvang je een reactie.

Vertrouwenspersoon

Als in het zwembad iets vervelends gebeurt, kan het lastig zijn dit zelf op te lossen. Bijvoorbeeld bij pesterijen of een langdurige ruzie. Ongewenst gedrag, zoals (seksuele) intimidatie, discriminatie en bedreiging) kan veel emoties en vragen oproepen. Meestal kun je dit goed bespreken met de directie, een van onze medewerkers of een bestuurslid.

Maar soms is die stap te groot. Dan kan onze vertrouwenspersoon adviseren, begeleiden en ondersteunen. Ook ouders en verzorgers kunnen bij de vertrouwenspersoon terecht. Dat kan zowel mondeling als schriftelijk. De vertrouwenspersoon zal het verhaal aanhoren en bespreekt samen met jou of er iets moet worden ondernomen en wat de mogelijkheden zijn. Onze vertrouwenspersoon is ondergebracht bij de Koninklijke Nederlandse Zwembond (KNZB). Zij zijn bereikbaar via contactgegevens die HIER staan vermeld.

[/cmsms_text][/cmsms_column][/cmsms_row]